ZWROTY
Nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu?
Ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni!
Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu produktu przez Klienta należy:
- 1. ZGŁOSIĆ ZWROT w Panelu Klienta w ciągu 14 dni od daty odebrania produktu
-
- 2. PRZESŁAĆ PRODUKT na adres naszej firmy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu w Panelu Klienta.
*W przypadku niedostarczenia produktu na Zwrot w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, zwrot zostaje anulowany w systemie.
WARUNKI PRZYJĘCIA TOWARU NA ZWROT
Jeżeli towar nie nosi śladów użytkowania, posiada wszystkie elementy zestawu oraz oryginalne opakowanie, taki zegarek należy do nas zwrócić wysyłając go na adres: "KP Solutions" Krzysztof Piszczek - ul. Kasprowicza 1/11, 45-346 Opole.
Produkt zostanie dokładne sprawdzony - zegarka/smartwatcha pod kątem występowania śladów:
- Rys na tarczy
- Rys pod spodem na denku
- Śladów użytkowania na pasku
- Czy zawiera komplet zestawu i opakowania, z którym został dostarczony produkt (pudełko, kabel ładujący, instrukcja itd).
Zwrot środków za zamówienie zostanie zlecony w przypadku spełnienia warunków:
- dostarczenia produktu w stanie idealnym, bez widocznych śladów użytkowania,
- dołączenia kompletnego zestawu/opakowania produktu bez uszkodzeń (pudełko, wkład tekturowy w pudełku - dot. smartwatchy).
ZASADY REKLAMACJI
Zgłoszenie reklamacji w panelu Klienta
jest konieczne aby sprawa była rozpatrzona przez nasze
Biuro Obsługi Klienta.
W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu
28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.
O sposobie rozpatrywania reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Panel Klienta.
Na
opakowaniu zewnętrznym przesyłki (karton/koperta) należy umieścić
NUMER REKLAMACJI, który został nadany w systemie.
‼️Brak tego numeru będzie skutkował nieprzyjęciem przez nas przesyłki i powrotem do nadawcy‼️
SERWIS PRODUCENTA
W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:
SERWIS CENTRALNY G.ROSSI (dotyczy tylko smartwatchy)
tel: 881 202 131
Pon - Pt: 11:00 - 19:00
mail: serwis@grossi.pl
SERWIS CENTRALNY GRAVITY
tel: 881 202 277
Pon - Pt: 11:00 - 19:00
mail: serwis@gravitywatch.pl
SERWIS CENTRALNY
tel: 32 244 32 42 wew 24.
Pon - Pt: 8:00 - 16:00